Dermacol slaví úžasných 55 let a bude nadělovat krásu, péči i diamanty

Dermacol, legendární česká značka, jejíž kosmetika dnes krášlí ženy po celém světě, slaví v roce 2021 už 55 let od svého vzniku. „Posláním značky Dermacol je s láskou ke kráse pečovat o pleť a rozdávat radost. Oslavou 55. výročí navazujeme na velkolepé 50. narozeniny před pěti lety. Tehdy jsme padesát výherkyň výroční soutěže odměnili v Národním divadle diamantovými prstýnky z růžového zlata. Každý prstýnek tehdy obsahoval vločku s třiatřiceti diamanty. A štědří budeme i letos,“ říká Věra Komárová, spolumajitelka rodinné společnosti Dermacol.

Značka Dermacol vznikla v roce 1966 a nadlouho se stala synonymem právě pro make-up. Legendární krycí Dermacol Make-up Cover se tehdy prosadil i v Hollywoodu a za vývojem a rozšířením prvního krycího make-upu stály renomovaná odbornice na kosmetiku Olga Knoblochová a barrandovská filmová studia, která vycházela ze zkušeností s filmovými líčidly. Od ledna 2021 zákaznice mohou v krabičkách pleťových krémů označených soutěžní etiketou najít výherní růžové kupóny. Pro šťastné výherkyně jsou nachystané vzácné diamantové náhrdelníky, noblesní župany a romantické parfémy s nádhernou láskyplnou vůní.

„Šance na výhru je opravdu velká: naše zákaznice potěší celkem 615 výherních růžových kupónů.  Inspirovali jsme se při tom knihou Karlík a továrna na čokoládu, kde se v balení čokolád skrýval zlatý kupón. Naše růžové kupóny nadchnou pěti diamantovými náhrdelníky z růžového zlata s přívěskem vločky, která nese 33 briliantů. Tyto náhrdelníky byly pro Dermacol navrhnuty v návaznosti na 50. výročí a mají stejný něžný tvar, jaký měl před pěti lety briliantový prstýnek. Šťastné výherkyně potěšíme 55 luxusními župany od švýcarské značky Christian Fischbacher a 555 romantickými parfémy Love Day,“ doplňuje Věra Komárová. 

„Růžové kupóny jsme vložili do krabiček s pleťovými krémy. Dermacol je vyvíjí ve vlastní laboratoři už od dob svého vzniku v barrandovských filmových ateliérech. Nyní je laboratoř už 15 let součástí moderní továrny v Brně,“ vysvětluje Věra Komárová. „Dekorativní kosmetika Dermacol má na českém trhu dlouhodobě stabilní pozici lídra, každá čtvrtá žena používá náš make-up a každá pátá se líčí naší rtěnkou. Většina výrobků, která tehdy ve filmových ateliérech vznikla, byla dokonalá. Dodnes prodáváme řádově desítky původních výrobků, což je obdivuhodné a vypovídá o nadčasovosti a kvalitě našich receptur,“ odhaluje Komárová, která spolu s manželem Vladimírem Komárem vede Dermacol od roku 2002 jako rodinnou, česko-slovenskou firmu.

Stálá hvězda značky Iva Kubelková

Se značkou je už 17 let spojená půvabná moderátorka a herečka Iva Kubelková, která nafotila mezinárodní kampaň na legendární krycí make-up Make up Cover. Ten označil americký vizážista, světoznámý youtuber Jeffree Star ve své recenzi za „nejlépe krycí make-up na světě“. „Dermacol pro mě znamená kvalitu. Každý den používám zejména krémy z hyaluronové řady. Také odličovací olej je geniální, perfektně čistí a pleť navíc hydratuje,“ říká Kubelková a upřesňuje: „Věra Komárová, která stojí za současným úspěchem značky, je výjimečná žena s obrovskou životní energií. Neustále také přináší skvělé novinky, které baví mě a v poslední době už intenzivně i moje dcery,“ dodává Kubelková.

Doba se mění, touha po kráse zůstává

Podle Věry Komárové chtějí být ženy pořád krásné a voňavé. I v době starostí a nesnází. „A kosmetika přispívá k jejich pozitivnímu naladění. Zájem je dnes zejména o nové aktivní látky a přírodní oleje. Trendem jsou například výtažky z konopí, i proto jsme uvedli novou veganskou řadu na pleť a tělo obsahující právě za studena lisovaný konopný olej a CBD. Velký zájem vyvolala naše tělová květinová řada Flower Shower s vysokým obsahem přírodních olejů s vůní růže, šeříku a frézie,“ říká Věra Komárová. 

Přestože i trh s kosmetikou v Česku zaznamenal v roce 2020 kvůli pandemii propad, Dermacol si udržel v ČR svou pozici. „Obratově budeme na 104 procentech oproti roku 2019. I díky tomu, že máme Česku vlastní továrnu i vývojovou laboratoř, jsme schopni se přizpůsobit a reagovat na požadavky trhu. Naše brněnská továrna se tak letos nezastavila. Více se tu teď vyrábí kosmetika a produkty péče o tělo a pleť. V zahraničí jsme se letos kromě úspěchu na Amazon poprvé pustili do TV reklamy v Polsku, v Brazílii jsme rozjeli vlastní pobočku. Tahle jihoamerická země je čtvrtým největším kosmetickým trhem na světě, jen příprava na vstup trvala dva roky,“ vysvětluje Věra Komárová.

 

www.dermacol.cz